Inte mycket har hänt
Försökte lägga till det här inlägget natten till den 28:e, men då var blogg.se nere.

Det har varit lite nyhetstorka på Simsfronten den senaste veckan. Det enda som är någorlunda nytt är att det nya prylpaketet IKEA Home Stuff har synts till på några sidor. Så i höst(?) kommer vi kanske kunna möblera våra simmars rum med möbler vi har hemma i sovrummet. En MALM byrå, BILLY Bokhylla eller kanske en EKTORP soffa? Jag har inget emot att EA använder sig av stora svenska företag för att få fram nya snygga prylar till spelet.
Jag skulle egentligen vilja se mer saker till barn och småbarn i spelet. Det finns alldeles för lite för dom att göra annat än att hänga på föräldrarna, plugga/leka med vänner och skrika efter mat. Tror inte dom hinner med mer än ett 8:e expansionspaket innan The Sims 3 kommer ut, men jag har inget emot att fortsätta spela Sims 2 ett tag till och vänta med att köpa 3:an - fast jag kommer nog vara en av de första att klicka på Förbokningsknappen på nätet när det väl blir aktuellt.

1 2008-04-30 @ 22:42:01
Länka inläggetBloglovin'




Liselotte

din blogg är så jävla snygg att jag inte vet vad jag ska göra.

Snyggt! :D

I vilket program brukar du redigera dina simsbilder?

kram


2008-05-05 @ 19:27:02
URL: http://simsnorden.blogg.se

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: