Bilder från det nya byggläget

Klicka på bilden för att se den i dess rätta storlek.

Följ min blogg med bloglovin

3 2008-12-22 @ 02:01:17
Länka inläggetBloglovin'




Liselotte

God jul! :)

Såg att du var med i fansite tävlingen! Grymt! Simsnörden ligger somsagt lite på is just nu, vet ej riktigt hur dess framtid ser ut i nuläget men jag håller tummarna..!:)

kram


2008-12-26 @ 00:15:32
URL: http://simsnorden.blogg.se/

irena

För det första, vilken blogg!

Jag kan inte fatta att du sitter och spelar the sims 3, jag vill också! oh.


2009-01-12 @ 19:31:26

Lotta

Svar: Tack! Kul att du gillar bloggen, men jag sitter inte och spelar The Sims 3 än (det släpps den 19:e Februari.) Bilden är från TheSims3.ea.com och inte någon jag har tagit själv.


2009-01-13 @ 15:00:30
URL: http://deliquate.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: