Kan man inte laga mat så kan man åtminstone ta ett bad
Det bästa med alla dessa screenshots är inte att man få se prylarna eller hur spelet ser ut med dom i, nej det är sättet de ger ny inspiration på som är så bra. Man tänker "De där bänkarna kommer se så snygga ut i den eller den simmens kök" och "Nu har Extreme Badrum Makeover kommit till Skönköping!"

Det har kommit två nya screenshots på TheSims.se och visst längtar man tills Kök & Badrum - som i mitt fall, kommer dimpa ner i brevlådan.


0 2008-03-28 @ 20:17:56
Länka inläggetBloglovin'




Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: