Skillnaderna är många
Snootysims har utökat sin jämförelsesida med nya bilder. Det är kul att se hur olika The Sims 2 och The Sims 3 egentligen är. Jag älskar skuggorna och växtligheten, men simmarna har jag fortfarande inte fastnat för - trots att de ska se olika/unika ut så tycker jag att alla simmar ser likadana ut. Hoppas de förbättrar det innan releasen (eller släpper bilder där man tydligt kan se skillnaderna på både nära och långt håll.)

En annan nyhet är att MaxoidShannon på forumet har lovat att The Sims teamet ska posta en bild från Lägenhetsliv nu i veckan. Det är inte många dagar kvar så vi får hoppas att de håller det löftet.


0 2008-05-08 @ 16:47:29
Länka inläggetBloglovin'




Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: