Äntligen hemma
Jag har inte hunnit spela så mycket de senaste dagarna, men när jag väl har satt igång spelet så blir det för att bygga på mitt nya hus. Idén var att jag skulle bygga ett hus med hjälp av riktiga ritningar från ett redan existerande hus - och det kom sig så att jag valde det gröna Äntligen Hemma-huset. Men när jag kommit halvvägs in i bygget så bestämde jag mig för att modifiera det hela och göra huset både större och snyggare. Vissa rum i det där huset var faktiskt gräsligt fula och andra helt omöjliga att göra i The Sims 3. Tanken är att jag ska lägga upp det för nerladdning här i bloggen och på TheSims3.com, men då jag bara gjort klart två av tre våningar så kommer det ta någon dag till. Här är lite smakprov på hur det ser ut just nu - kommer säkert att ändra en hel del innan jag lägger upp det dock.




6 2009-06-11 @ 01:18:42
Länka inläggetBloglovin'




Olivia (beautifuly)

Vad fint! Själv har jag inte orkat bygga ett eget hus ännu. Men nu när du gjorde det blev jag väldigt inspirerad. Tack så hemskt mycket för det! Svara gärna i min egen blogg.

http://beutifuly.blogg.se


2009-06-11 @ 12:23:38
URL: http://beautifuly.blogg.se/

Ellen

Vilket megaprojekt, är ju enormt, hur länge har du hållt på med det? :)


2009-06-11 @ 21:24:16
URL: http://simsellen.blogg.se/

Anonym

snälllla kan inte du göra ett inlägg och förklara hur man laddar ner hår och så till sitt sims spel, jag laddar ner från dina länkar och sånt men prylarna hamnar aldrig i spelet


2009-06-12 @ 09:54:18

Olivia (beautifuly)

Svar: Tack för att du svarade. Jag tycker detsamma som du, man borde utveckla kökena också. Bänkar menar jag mest av allt då.

Det är synd att man inte kan bygga ett hus utan att man måste flytta in en familj först. Förstår du? Eller man kanske kan det, isåfall vet jag inte hur ...


2009-06-12 @ 14:17:47
URL: http://beautifuly.blogg.se/

MG

Shit ! Jag tycker jag e grym på att inreda i sims. Men du e du snäppet bättre :p Skit snyggt ! Förresten, vet du om man kan göra nya städer ?? Och så en fråga till, när jag väljer nytt spel, å tar samma stad, då syns ändå inte mina andra gubbars hus på kartan ??


2009-06-24 @ 17:54:15
URL: http://mammasgroda.blogg.se/

Lina

Hej! Jag fick the sims 3 idag och du måste hjälpa mig!! Hur i all friden tar man bort väggarna som redan finns där? Det huset jag köpte var det jättekonstig planlösning på men annars ett väldigt fint hus... Så hur fanken tar man bort väggarna?! Enormt tacksam för svar!


2009-07-11 @ 15:34:44

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: