Den som väntar på något gott...
Idag lovar jag att jag ska spela och sedan uppdatera bloggen! Hittade en massa fina nya downloads till The Sims 3 när jag var ute på nätet idag och letade. Har kopplat min stationära speldator till tv:n så det blir högupplöst spelande senare idag.

Är jag den enda som inte är särskilt sugen på det kommande expansionspaketet, jag har aldrig tyckt om vare sig Vacation/On holiday till ettan eller Jorden Runt till tvåan (bara prylarna, resten var ganska onödigt.) Så jag hoppas verkligen att jag blir glatt överraskad när jag väl köper Destination Världen i november.


Tills jag kommer igång på riktigt så kan jag tipsa om en av frisyrerna jag har laddat ner till mitt spel, Agustin's Cute Modern Hair av Nandonalt. Klicka på bilden för att komma till sidan där du kan ladda ner filen.

1 2009-09-13 @ 06:59:20
Länka inläggetBloglovin'




A sims tale - Bloggen som gör verklighet av The sims 3

Nepp är inte särskilt sugen på det nya heller men det är väll mest eftersom min dator är för begränsad för att kunna köra ett extra förmodligen. Så det får vara helt enkelt. Blir att spela sims 3 som det är istället utan en massa extra.


2009-10-01 @ 22:55:51
URL: http://asimstale.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: