Kök & Badrum är här - hos mig!

Jag kan inte tänka mig att köpa Sims-spel på annat sätt än på nätet. En dag innan releasen är perfekt! Bildbeviset ser du nedan. Nu ska jag stoppa i skivan och börja installera, sen så tar jag nog lite bilder och lägger upp här i bloggen.

Personligen så har jag en liten regellista som jag går efter innan jag börjar spela The Sims. Vem vet, den kanske är bra om man vill slippa bli en spelmissbrukare också. Här är den:

  • Sova - har jag inte sovit minst 8 timmar så blir det inget spelande.
  • Motionera - ta hunden på en promenad.
  • Ren & Fräsch - ska ha duschat, kammat håret och klätt på mig (inget spelande i pyjamasen.)
  • Mätt & Glad - måste äta något nyttigt och dricka mycket vatten/annat.
  • Fritt schema - ifall jag har något att göra som har en "deadline" så ska det göras innan.
  • Bestämd - hur länge jag ska spela bestämmer jag innan för att inte fastna framför datorn hela kvällen.

Okej, jag åt kanske inget nyttigt idag (pannkakor), men allt annat på listan har jag följt.

image33


2 2008-04-16 @ 14:14:30
Länka inläggetBloglovin'




Sannah

Oj, det där var något jag missat:D Har typ alla spelen 1an och2an men nu hänger jag inte med längre :p Förstår inte varför jag köper dom ibland nu, har inte spelat det på flera år, mer än en gång när jag köper ett nytt^^


2008-04-16 @ 14:26:02
URL: http://saanzil.blogg.se

Anonym

Precis, men spelet är grymt kul! Bara det att jag började spela counter strike och då hade man ju ett lag och blev tvungen att spela det ist! Men nu har jag tid för the sims så det får nog bli lite jorden runt haha ;D


2008-04-16 @ 14:43:37

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: