IKEA Heminredning prylpaket
Det är lustigt hur mycket det uppdateras när man är sjuk.

Thesims.se har lagt till en ny sida för det nya prylpaketet där det bland annat står:
"Piffa upp dina simmars bostäder med nya möbler och heminredning i stilfull design från IKEA. Vare sig du vill skapa ett luftigt och trendigt kontor, ett stiligt vardagsrum eller ett mysigt sovrum kan du göra dina simmars drömhus till något ännu bättre - ett hem! Inred dina simmars rum efter deras personlighet. Skapa unika rum med nya soffor, sängar, bord, TV-möbler, hyllor och mycket mer i varierande utföranden. Skapa blickfång med iögonfallande väggdekorationer, speglar, belysning och vaser." Läs mer här.

Det finns också ett par screenshots att kolla på, min favorit ser ni här nedan. Jag är helt såld på MALM-serien och har både sängbyrå (nattduksbord) och vanliga 3 lådors-byrån i björk. Någon sängstomme har jag än så länge inte, men vem vet vad jag skaffar när jag väl tar en tur till IKEA igen. Jag har i alla fall redan förhandsbokat prylpaketet på cdon.

En sak som jag funderat på är: Kommer IKEA Heminredning prylpaket finnas att köpa på IKEA när det släpps? Vad tror ni?


1 2008-05-17 @ 19:01:13
Länka inläggetBloglovin'




behöver tips

Heej jag har precis köpt "the sims ikea " och när jag skulle instalera spelet och skriva in serienummret så stog det att jag angivit fel !!!!! jag har försökt flera gånger men det går inte ..... har du nå tips ????


2009-12-25 @ 19:52:34

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: