Förhandsboka Destination Världen

Det finns en hel del ställen där man kan förhandsboka Destination Världen just nu och jag har hittat några som kör med erbjudandet om en extrapryl om man gör det hos just dom. Det ska tydligen finnas 5 st pre-order-prylar men hittils har jag bara sett 2 av dom här i sverige. Papyrusrullarna och Skattkistan. Om någon hittar de andra 3 så tipsa gärna mig ;)

CDON & SIBA - En hög med papyrusrullar. De här uråldriga texterna innehåller berättelser om forna hjältars resor, fallna kungar och till och med en inköpslista eller två.

WEBHALLEN.com & ONOFF - Skattkista fylld med guld, perfekt att skryta med inför dina Sims-vänner.



2 2009-10-29 @ 23:36:15
Länka inläggetBloglovin'




Cindy

Jag tänker INTE köpa det nya spelet! Har tillräckligt med problem med grundspelet och kan inte spela det med den senaste patchen, och den lär väl vara "inbyggd" i tillägget.

Synd men sant.


2009-10-30 @ 13:25:24

Ida

Hej! Vet du hur man laddar ner från "Download-siorna"? Du kanske kunde göra ett inlägg om hur man gör, tacksam för hjälpen!


2010-01-02 @ 14:55:22

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: