Äntligen Hemma

Nu är huset äntligen klart (eller jag har nog missat några små detaljer, men det kan ni säkert fixa till själva om ni laddar ner det) efter mycket om och men. Det är baserat på samma planlösning som det riktiga Äntligen Hemma-huset som man kunde så på tv förra säsongen, men något modifierat. Inredningen är också bara inspirerad av den riktiga - vissa rum såg förjäkliga ut i programmet så jag gav dem en personlig touch istället. Det finns 4 stora sovrum + ett mindre barnrum. 3 stora badrum och ett mindre. Ett stort vardagsrum, ett gym och ett kontor. 2 balkonger i två olika lägen. Tomten är stor och det finns både parkeringsplats, uteplats och pool.

Ladda ner Klicka på bilden ovan eller här för att ladda ner huset.

Karolina F: Kul att du gillar layouten och ja, visst är det bra att jag börjat uppdatera bloggen igen. Trist att bara låta det bero när den har så pass många besökare. Sen finns det inte så många svenska simsbloggar och sidor som tipsar om downloads - skulle gärna se fler...

A sims tale: Jo, jag har en speciell speldator för att kunna spela grafiskt krävande spel. Tack! Hade glömt bort att bilderna var fellänkade, så det var bara att ändra dem så fungerar allt som det ska igen.





4 2009-09-16 @ 03:29:00
Länka inläggetBloglovin'




karolina f

wow. älskar den nya designen & bra (bäst) att du har börjat uppdatera igen! ^^


2009-09-16 @ 07:45:00

A sims tale - Bloggen som gör verklighet av The sims 3

Tjusigt hus! Bra grafik ser det ut att vara på ditt sims med. Har mindre bra men kör det på en laptop så. Får väll vara glad att det fungerar kanske. =)



Jag vet inte men din header verkar inte fungera i min webbläsare. Tänkte att du kanske ville veta det.

Ha en trevlig dag. =)


2009-10-01 @ 16:19:45
URL: http://asimstale.blogg.se/

A sims tale - Bloggen som gör verklighet av The sims 3

I see. =)



Headern är fortfarande helt vit, antar att det inte ska vara det. Kanske är för att jag surfar med FF iof. Kollade i IE och där är det en header så det är säkert därför.



Nåja, ha det så gott. =)


2009-10-01 @ 22:34:42
URL: http://asimstale.blogg.se/

TUVA

åh gud vilket sött hus!


2010-05-26 @ 18:17:32
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/tuva

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: