Födelsedag
Igår var det min födelsedag (fyllde 21) och tog därför en liten paus från datorn. Typiskt nog så är det just igår som det kom ut en massa nyheter om The Sims 3 och det nya Expansionspaketet till The Sims 2 "Apartments" (Lägenheter). Imorgon är jag tillbaka igen och kommer nog översätta det mesta av texterna till svenska, plus lägga in lite bilder. Om någon undrar vad jag fick i present så fick jag ett par DVD:er, Mario Kart Wii och ett kylskåp! Mycket snyggare än det i spelet kan jag lova. Lägger upp en bild i den nya kategorin "Off topic" i morgon. Godnatt.

1 2008-04-10 @ 23:15:57
Länka inläggetBloglovin'




Mia

Grattis i efterskott! :)
Kul att du tog dig tid att skriva en rad hos mig. Jättefin sida du har (även om jag inte är något Sims fan). ;)


2008-04-12 @ 10:20:57
URL: http://sathyrica.com

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: