Som jag spelar...

Så här kan det se ut när ni laddat ner och börjar använda mitt Centrum. Jag tog mitt kvarters Casanova och en singelmorsa, båda Romantiker och parade alltså ihop dem. De bestämde date på restaurangen och mot bättre vetande så friar Casanovan, hon accepterar och olyckan är ett faktum. Jag tror inte att de ens kommer till kyrkan utan att ha hunnit vara otrogna, men det är alltid spännande att göra något fast man vet att det är fel.



2 2008-04-04 @ 20:07:07
Länka inläggetBloglovin'




Cea

Vilka härliga stolar!! :)


2008-07-16 @ 15:46:21
URL: http://thesimstwo.blogg.se/

Amanda (Amme365 på Ts.se)

Jag är inte säker på att du skrivit det här men, jag har hört att nu, i 2010, ska det komma en ny EP till TS3. Dock har jag tyvvär glömt vad den heter. Skriver igen om jag får reda på det;)



//Amme


2010-01-02 @ 20:38:18
URL: http://.seAmme.Blogg/Newtime

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: