The Sims 2: Lägenhetsliv
Resultatet av undersökningen var tydligen det "hemliga" expansionspaketet jag skrev om tidigare i Mars. Det verkar riktigt roligt att kunna ha små hus (lägenheter) i huset. Det kommer nog påminna lite om Universiteten tror jag. Det skulle vara roligt om det gick att flytta ut sina simmars barn till en lägenhet i samma byggnad.

Uppdatering 16/4: I Kök & Badrum-fodralet så får man med en lapp som i stort sett är samma som på bilden nedan. Det är kul att se att min översättning inte blev sämre än deras - dom hoppade över vissa delar av texten.

image31


0 2008-04-11 @ 23:15:03
Länka inläggetBloglovin'




Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: