Den här veckan i Deliona
George och hennes familj inviger en ny affär i det som tidigare varit deras vardagsrum. Eftersom George är ett proffs när det kommer till odling och trädgård och hennes snubbe är en mästerkock så blev det en frukt&grönt/bageri. Där de en gång i veckan säljer det som George odlat och det hennes make lagat. Stället heter Botanica och det är verkligen en affär av hög kvalitet som ni kan se.

George försökte också pröva lyckan i en matlagningstävling, men trots att hennes rätt (Crepes Suzette) var fagrast av dem alla så förlorade hon mot Gaias oemotståndliga Cheesecake. Men var inte oroliga, George kommer igen och då med något ännu mer spektakulärt.


2 2008-07-10 @ 18:11:46
Länka inläggetBloglovin'




sara

Var laddade du ner 'Skylten' som du har i affären, med texten 'Botanica'?

Hemskt tacksam för svar!

PS. Älskar din blogg! DS.


2008-12-19 @ 18:53:01

Lotta

Jag laddade ner den här: http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/simsconnection/objects



Roligt att du gillar den! :D



God Jul och Kram


2008-12-22 @ 01:32:23
URL: http://deliquate.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: