När kan vi flytta in
Två nya bilder från Livet i Lägenhet har publicerats och ni kan hitta dom här. Det är fortfarande långt kvar till releasen den 28:e Augusti så för att få tiden i Simsvärlden att gå fortare (utan att snabbspola ) kan man till exempel fundera lite över vilka simmar som ska få flytta in i de nya lägenheterna. Eller så kan man kolla på en filmpresentation av Livet i Lägenhet på The Sims.se


1 2008-07-10 @ 17:04:57
Länka inläggetBloglovin'




LAJSA.NET

Gud vad jag längtar!


2008-07-15 @ 22:38:06
URL: http://lajsa.net

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: