Vad tiden går fort - IKEA prylpaket är här
Idag har CDON skickat mitt exemplar av IKEA prylpaketet, så om jag orkar (är jätteförkyld) så kommer jag imorgon att inreda med nya möbler - man kanske ska ta och göra en liten IKEA-butik och sälja möbler...

Och den 27:e så kommer Super Smash Bros. Brawl, så det blir nog inte svårt att vänta på Livet i Lägenhet den här sommaren.

Uppdatering 25/6: Den här fanns förstås idag i brevlådan och jag har redan installerat den, men vet inte om jag ska spela eller gå och lägga mig och läsa en bok - är som sagt sjuk (har en riktigt jobbig hosta plus näsan är både täppt och rinner om vartannat.) Jag lägger upp några bilder här senare i alla fall.


0 2008-06-24 @ 19:18:23
Länka inläggetBloglovin'




Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: