Snart uppdaterar jag
Ja, det har varit lite tomt på ett tag, men det finns fortfarande mycket att skriva om. Ska ta tag i det nu i veckan. Det är mindre än en månad kvar tills sista prylpaketet kommer ut. Besök gärna min tävlingsblogg tills vidare: Maneki Neko.

1 2008-10-07 @ 02:04:13
Länka inläggetBloglovin'




Bantarbritta

Tipsa gärna om min pågående tävling som jag har på min blogg, där man kan vinna snygga bh-band med rosa swarovskistenar. Dessutom skänker jag 1k/deltagare till bröstcancerfonden! :)


2008-10-10 @ 11:06:26
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: