The Sims 3 kommer i Juni

Ja, vi får vänta riktigt länge på spelet. Enligt theSims.se så blir det den 4:e Juni, men på en del svenska siter där man kan boka spelet så står det den 11:e Juni. Då jag har bokat spelet på webhallen så går jag efter deras releasedatum - den 4:e.

5 2009-02-07 @ 18:41:25
Länka inläggetBloglovin'




Cindy

Sjukt tråkigt, bu på EA... :(


2009-02-08 @ 16:44:53
URL: http://www.nogg.se/babyballerina

Sofia

Skolavslutningen, för oss som går i skolan. Kanske bra, då har man hela sommarlovet på sig. ;) Men riktigt segt att det kommer så sent. :(


2009-02-09 @ 23:40:19

ellieH

Väldigt dåligt av EA men så är det väl, hellre ett buggfritt spel än ett buggigt som kommit ut tidigare? Men det är ju det att the sims 2 vart ju typ ett år försenat så de går ju inte att säga exakt när de ska komma de kanske kommer nästa år också, vem vet ^.^

Iallafall tycker jag The Sims 2 duger bra sålänge, men jag vet inte klart man blev besviken!



www.simsbloggen.blogg.se


2009-02-12 @ 17:49:15
URL: http://simsbloggen.blogg.se/

Christinah

Nej, och jag som gick och längtade. Blir förbannad när sånt här händer! :(

Men ajja, då kanske man har hunnit spara lite extra pengar till sommaren och till preimären!


2009-02-13 @ 15:32:13

Mariekawaii

:D jag faktiskt lycklig att de förlängde har nu råd med samlar utgåvan! har tom plånbok nu efter alla student böcker!


2009-02-23 @ 22:18:33
URL: http://mariekawaii.wordpress.com/

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: