Något att ladda ner


10 2009-06-05 @ 00:33:06
Länka inläggetBloglovin'




mariekawaii

ohh har du gjort dem!! :D

gillar hon till vänster jätte fint jobb!


2009-06-05 @ 16:55:11
URL: http://mariekawaiiii.blogg.se/

mariekawaii

just de ;) min kille tagit över min nya data (hp pavilion dv7 entertainment ) och sims 3 nu!!! :(

han fastnade direkt skulle aldrig låtit han pröva ;D


2009-06-05 @ 16:58:09
URL: http://mariekawaiiii.blogg.se/

Lotta

Svar: Ja, har gjort en hel del olika simmar. Har fått tag på alla Sims 3 Store downloads gratis - vilket gjorde allt lite roligare (men det finns nästan för många valmöjligheter i The Sims 3) kan sitta i flera timmar och sätta ihop nya mönster och färger till simmarnas kläder och möbler.



Roligt att han uppskattade spelet också, fler killar borde spela såna här spel. Fast han tröttnar snart - hoppas jag för din skull :P



Kram


2009-06-05 @ 21:11:00
URL: http://deliquate.blogg.se/

mariekawaii

Sv: nej han tjatar om att få spela haha! xD

min bror väntar på specialren :/ men oroad att den inte är kvar men den är bokad så den borde finnas! han har haft otur med skolavslutningar och inte hunnit hämta den i butiken :( men han ska in nu på lördag :)



gud ska ladda ner en massa nu från länken!! :D

gud jag har knappt spelat mest byggt simmar och hus!! det är beroende framkallande haha! älskar valmöjligheterna men som sagt för många nästan ;)


2009-06-06 @ 01:07:22
URL: http://mariekawaiiii.blogg.se/

Mariekawaii

en fråga hur lägger man in filerna ska man ha ett specielt program för få in de i sims 3? ^^


2009-06-06 @ 11:15:28

Karolina

Har laddat ner dem, men eftersom en del saker på simmarna är betal-saker så kommer inte just de sakerna med "/



Till något annat, vet du om man kan skapa tomma tomter i TS3? Hittar nämligen bara färdiga hus.. :O


2009-06-06 @ 14:31:41

Lotta

Svar: MARIEKAWAII: Vilken fil med vilket filändelse har du laddat ner? .Sims3Pack är det bara att dubbelklicka på så installeras de direkt. .rar .zip & .7z måste du extrahera med ett program först (rekommenderar winrar)



KAROLINA: Besök den här tråden: http://www.moreawesomethanyou.com/smf/index.php/topic,15100.0.html så kan du få tag på sakerna du är ute efter.



Och det finns en del tomma tomter utplacerade lite här och var i staden. De kan vara lite svåra att upptäcka dock, men när man ska välja ett hus/tomt för sin sim att flytta till så dyker de upp. Ska ta reda på mer om tomter så återkommer jag till dig.


2009-06-06 @ 21:50:02
URL: http://deliquate.blogg.se/

Karolina

Tack så jättemycket! Var tvungen att ladda ner något program vid namn "CompressorRedux" (?) för att kunna få in filerna i spelet och när jag först gjort det så fungerade det jättebra! :)



Ja, jag såg precis att det fanns rätt så många tomma tomter i Riverview.. Men det skapas lite problem när jag vill flytta min bostad till en utav de tomma tomterna eftersom de är för små för den bostaden som jag har byggt "/ Får hoppas att EA återskapar placera-ut-en-tom-tomt -verktyget igen :P


2009-06-07 @ 11:01:34

mariekawaiii´

lyckades lösa det!! ^^

gud hatar paysites :P


2009-06-10 @ 16:06:17

amanda

Hej. du verkar ju kunna väldigt mkt the sims. så jag undrar om du vet hur man, när man laddat ner och instalerat tomter i nerladdningar, sen när man startar the sims 3 och ska lägga in tomter i en stad, hur gör man? jag fattar verkligen inte hur man hittar dom instalerade tomtarna :( .. på the sims 3 sidan heter jag oldmoon :) ..


2009-07-20 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: