Twilight


Traelia och Jasumi från Mod The Sims har försökt sig på att göra Robert Pattinson (Edward Cullen) och Kristen Stewart (Bella Swan) från Twilight-filmerna. Ett ganska lyckat jobb om jag får säga det själv! Så vill du leka lite med dessa två så är det bara att klicka på bilderna och ladda hem dom till ditt spel.

Camilla: Javisst kan du det. Ska blogga mer om mitt spelande när jag väl sätter mig och gör det - har inte spelat på en månad nu - har så mycket på gång nu...

Cindy:
Nja, lite lik är hon, men det är ingen kopia precis.

Jilina:
Gör gärna ett länkbyte, har mailat.

C: Jag veeet att jag uppdaterar för sällan! Skulle vilja pyssla mer med den här bloggen, men då hinner jag inte med allt annat kul. Vet inte hur jag ska lösa det hela...


5 2009-10-03 @ 20:59:29
Länka inläggetBloglovin'




Camilla

Kan man önska sig lite mer bloggande om ditt egna spelande? :) kram


2009-10-04 @ 00:09:52

Cindy

Tyckte inte Kristen var speciellt lik, men Pattinson var riktigt bra gjord!


2009-10-04 @ 13:09:31

jilina

Hej. Jag ær operatör i en klubb som heter Simsare som återfinns på communityn lunarstorm.se

Klubben är helt inriktad på spelserien The Sims. I klubben diskuterar vi, kollar på heta bilder, gör frågesportar osv. Electronic Arts sponsrar klubben sedan hösten 2004 vilket innebær att dom betalar för klubbens kostnad och vi administratörer sköter klubben och førmedlar olika heta nyheter som rør Sims.

Jag kontaktar dig nu för att erbjuda ett länkbyte.



Lænkbytet går ut på att vi lænkar till varandra dvs du till vår klubb och vi till din sida, antingen via bildlænk eller textlænk.

Lænken måste vara seriøs. Byter din sida innehåll måste detta meddelas oss så vi får ta stællning om det fortfarande ær passande med lænkbyte.

Vi har några bildlænkar som det ær fritt fram att anvænda.

Vi i Simsare kommer om du tackar ja till detta erbjudande att lænka till din sida via textlænk i vår avdelning som heter "Prylar", dær skriver vi också en kort beskrivning av din sida om du har ønskemål før det. Bigoga relevant information och eventuella bilder før lænkning nær du tagit stællning om du ær intresserad eller ej.



Mvh Jilina, operatør i Simsare



Lænk till klubben: basShowClub.aspx%253FClubID%253D12058832-8b5a-44ec-a568-cd75acc6b810" rel="nofollow">http://www.lunarstorm.se/main.aspx?requestedUrl=http%3A%2F%2Fwww.lunarstorm.se%2Fbas%2FbasbasShowClub.aspx%3FClubID%3D12058832-8b5a-44ec-a568-cd75acc6b810

Lænk till bildikoner: http://fennie.se/simsare/ikoner/ikoner.html



Intresserad? Maila mig på den adress jag lämnade.


2009-10-05 @ 18:39:19
URL: http://www.jilina.se

C

saknar uppdaterindet kvinna! din blogg är ju super annars! :) hoppas det är bra med dig trots mitt gnäll (A) kram


2009-10-09 @ 19:02:43
URL: http://cellena.blogg.se/

Olivia

Jag tycker du ska göra Taylor Lautner också ;)

Robert Pattinson var bra gjord annars :)


2010-01-04 @ 13:42:14

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: