Länge sen sist, men bloggen dör inte för det
Funderar på att lägga över bloggen på Wordpress och köra allt därifrån istället. Men då kommer jag att behöva hitta några medarbetare som gillar att skriva om nyheter och lägga upp bilder från sitt spelande, tipsa om downloads osv. Jag sköter det tekniska och bloggar då och då som vanligt.

SÖKES: 2 ELLER FLER SIMSBLOGGARE

Någon som känner sig manad/intresserad redan nu? Skriv bara en kommentar isåfall. Jag har inga speciella krav, annat än ett stort intresse för spelet och allt som har med Simsvärlden att göra. Extra plus i kanten om ni är bra på Photoshop eller annat bildbehandlingsprogram. Men huvudsaken är att ni gillar att blogga, minst 2 inlägg/gånger i veckan. Ni får ett eget användarnamn och lösenord för att logga in och skriva, ladda upp bilder osv. Det funkar som med blogg.se ungefär.

När jag hittat 2+ nya bloggare så kommer jag börja fila på en ny layout och sedan lägga över bloggen på sims.thefrojd.com alt. dollhouse.thefrojd.com (vilken adress gillar ni bäst? Kommentera!)

Finns massor med nytt att skriva om...

4 2010-08-02 @ 01:23:08
Länka inläggetBloglovin'




Ronja

Hej ! Jag har en fråga angående the sims 3.

Är vell ganska nybörjare, eller nybörjare och nybörjare , spelar det inte så ofta och är inte så bra på alla dessa trix. Men vet hur man gör och vad det går ut på liksom ! :) jaja. frågan då ! Sitter här och tänkte spela the sims 3, så jag stoppar in skivan och så kommer "startprogrammet för the sims 3 " upp. så klickar jag att jag vill spela. (the sims diamanten typ :P) en vit ruta öppnas (som om det ska komma en bild, som om det försöker starta) sen helt plötsligt lägger det av, startprogrammet stängs av. och ingenting händer ? HJÄÄÄÄLP ?!??! . tacksam för svar.

super bra blogg ;)


2010-08-02 @ 18:16:46

Emma

Jag, vill gärna! E dock inte så bra på potoshop och sånt men jag bloggar minst 5 gånger i veckan. :)


2010-08-03 @ 21:29:09
URL: http://mysimsthreelife.blogg.se/york

KAROLINA

[samma person som skrev på din andra blogg].

Jag skulle faktiskt kunna tänka mig det, är dock inte sådär överaktiv vad gäller att blogga utan bloggar mest när jag har lust och tid. Jag har i allafall kunskap inom photoshop och spelar sims rätt ofta. Ett stort downloadsfreak, kan ju tilläggas. ^^


2010-08-09 @ 20:12:43
URL: http://karoliinahz.blogg.se/

Tildaah

Hallå hallå.

Jag är faktiskt ganska intresserad av det här... eller om jag ska förenkliga det: JÄTTEINTRESSERAD!!!!! :D

Bloggar ofta, mest historier/legacys så det vore coolt om jag fick det som specialområde i såfall :)


2012-04-08 @ 19:53:58
URL: http://princesstilda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: