Chris Deliona

Är ni sugna på att lägga till simmen från förra inlägget så är det bara att klicka på bilden, slängde upp henne när jag ändå var inne och rättade till nerladdningen av huset. Om någon vill ha hjälp med att få tag i hennes kläder eller något annat som fattas, så är det bara att skriva en kommentar.

Camilla: Ja, visst är det kul att börja blogga här igen. Finns en hel del att skriva och snacka om när det komemr till The Sims. Visst ska du skaffa The Sims 3 om du har möjlighet och en dator som klarar av det. Så länge minimumkraven uppfylls så ska det gå bra.

Therese: Jag laddar ner mina prylar från Mod The Sims: www.modthesims.info och More Awsome Than You: www.moreawesomethanyou.com/smf/ kolla in Pudding Factory så hittar du alla prylar från The Sims Store där.

4 2009-09-16 @ 21:39:19
Länka inläggetBloglovin'




Camilla

Riktigt kul att du har börjat blogga igen! :D Är väldigt sugen på att köpa The Sims 3. Men vet inte om min dator kommer att palla de :/


2009-09-17 @ 18:45:13
URL: http://cellena.blogg.se/

Therese

Hej! Jag undrar vart du laddar dina kläder/hår och ifall du betalar för det eller inte, skulle gärna veta.. De mesta jag laddar hem funkar inte i spelet =/


2009-09-26 @ 23:44:11
URL: http://therrann.blogg.se/

Nybörjar-iDa

ja , jag är då nybörjare .. har inte haft ett sims2 eller sims1 innan jag köpte mitt sims3 (som jag älskar!) jag har haft det i ett halvår , och jag tycker själv att jag e rätt så bra på det ;) .. men jag kan typ inga fusk (kan motherlode bara :S) och så vill jag veta lite tips om var man kan lägga till lite frisyrer och sådant . förutom att jag lagt till lite saker från sims.com som jag köpt för dom simspointen man fick gratis . skulle vilja veta lite sånna saker .... och så undrar jag om man kan typ starta egna företag på sims ? :S jag har sett på en annan blogg att en person hade det, fast det var på sims två ... du verkar ju väldigt bra på sims så jag tänkte fråga ,:D men jag skulle bli glad om du svarade . // finfin blogg !



Matilda

Dina bilder är ju helt otroligt bra! Hur tar du dom?



Har märkt att när man använder print screen så blir bilderna bättre, men inte är det väl så att du Printar din skärm och klipper ut...?



Tack för en toppen-blogg!


2009-12-05 @ 19:09:12

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: