Nya dyra prylar


Många nya dyra prylar har dykt upp på Sims 3 Store, känner man att man måste ha dessa men inte har pengarna som krävs så är det alltid trevligt att de finns folk som är villiga att dela med sig av sina.

R: Då de flesta som spelar Sims inte har tillgång till kreditkort eller obegränsat med pengar så tycker jag det är taskigt att ta så pass mycket betalt för prylar som de likväl kunde trycka in i expansionspaket eller billigare prylpaket. Om fans kan sitta och skapa kläder och prylar utan profit så kan väl EA också vara lika generösa....

1 2009-09-13 @ 20:57:43
Länka inläggetBloglovin'




R

Tack så mycket för tipset att folk delar med sig<3 Själv tycker jag att det är snålt av Ea att bara vilja tjäna pengar så jag tycker det är ok att vi simsgalningar delar med varann :)


2009-09-13 @ 22:39:28

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: