Hjälp mig kära simsfans

Jag behöver all hjälp jag kan få och hoppas att ni som läser det här känner för att klicka på bilden eller här och röstar på min reklam (som visas efter ett tag) så att jag har en chans att komma bland topp-5 i september. För att rösten ska räknas så ska man klicka på en länk man får till sin email, men det kan ni göra närsomhelst innan oktober. Skulle jag vinna så kommer jag lägga upp en eller två egna tävlingar här i bloggen som tack för hjälpen. Kram

PS. Försökte göra en reklambanner för The Dollhouse, men man får inte använda bilder av simmar så det blev för krångligt tyvärr...

idis: Jag har kodat själva layouten till bloggen själv med hjälp av CSS. Bilderna har jag gjort i Phostoshop CS3 och bloggen ligger gratis på blogg.se.

2 2009-09-22 @ 06:11:18
Länka inläggetBloglovin'




L♥tta

Vad roligt att du är med och tävlar. Glöm inte att det är inlägg nr 500 som vinner, så kommentera med jämna mellanrum tills kvoten är uppnådd. :D



Jag godkänner tävlingsbidragen sakta men säkert, så man inte ska kunna ana hur många det kommit in. ;)


2009-10-02 @ 18:59:51
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

idis

nu har jag röstat :D -

har en liten fråga också ! var har du gjort din blogg ? den är ju sååå snygg ! men du betalar för den va?



kraam


2009-10-03 @ 18:16:37

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: