True Blood


En av mina senaste favoritserier är vampyrserien True Blood och självklart vill jag implementera lite av serien i min The Sims 3-stad. Tror inte jag är den enda som längtar efter riktiga vampyrer till spelet, men det får vi vänta ett tag på tyvärr.

Hittade både Sookie och Lafayette av mästarnasmästare HystericalParoxysm och Arisuka hos Mod The Sims, klicka på bilderna för att besöka sidorna. Samt en trevlig "Fang-banger"-t-hirt av Gabrielle42.

R:  Jag läste att hon som gjort Sookie inte tänker göra någon av vampyrerna från True Blood förrän vampyrer implementeras i spelet - så att de går att spela på riktigt som i The Sims 2. Vilket betyder att man får vänta ett ra tag... Jag slänger givetvis upp en länk om jag skulle hitta Bill eller någon annan karaktär från serien någon annanstans.



1 2009-09-13 @ 20:42:18
Länka inläggetBloglovin'




R

Åh jag gillar med True Blood ^^ Hoppas någon gör Bill snart för han är ju sååå sexig och min sim skulle gärna få barn med honom haha :)


2009-09-13 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: