April, april din dumma sill...
Jag skrattade högt för mig själv när jag såg den här sidan idag när jag skulle logga in på TheSims.se. Riktigt roligt skämt, men jag tror faktiskt inte att folk är så lättlurade att de går på en så uppenbar bluff.

"April, april din dumma sill! Jag kan lura dig vart jag vill!
Jag kunde inte låta bli att ta dig med på denna flash-back till nittiotalet. Tekniken har verkligen gått framåt då det gäller att göra hemsidor. Ibland tycker man att det var bättre förr, oftast är det minnet som inte ger en helt sann bild av det hela.

Hoppas du inte blivit allt för besviken att sidan inte fått en permanent ny design. Kanske kommer du att uppskatta sidan lite mer, för det den är idag. En mötesplats för alla som älskar att spela The Sims, där livliga diskussioner pågår och underbara dagböcker uppdateras varje dag.

Diskutera ditt bästa aprilskämt i forumet.

v-v Vampyrnide
"


2 2008-04-01 @ 23:05:39
Länka inläggetBloglovin'




SimsBatte aka MushroomGirl

Riktigt rolig blogg! Den här kommer jag kolla in oftare! :D


2008-04-02 @ 03:03:15
URL: http://b3cky.blogg.se

Sara

Det tog faktiskt ett tag innan jag förstod att det inte var ett skämt ;) Blev mest förbannad först när jag såg sidan. HAHA


2008-04-03 @ 18:19:27
URL: http://saraotto.se

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: