Fördelarna med att förhandsboka

Om man köper/förhandsbokar sitt spel på vissa utvalda ställen så får man också med en kod som man kan använda för att ladda ner en extra sak till spelet. För Kök & Badrum så kan man bland annat få de här sakerna som finns på bilden. Två andra kan ni se hos Simsnörden. Fast egentligen behöver man inte bry sig så mycket om var man köper spelet, jag kan berätta att det är ganska enkelt att få tag på de saker man blev utan för att man bara bokat spelet på ett enda ställe.

Är du intresserad av att få adressen till prylarna så är det bara att skriva en kommentar med er e-mail så mailar jag när de finns ute på nätet (ungefär ett par veckor efter att spelet släppts.) Det är det simsamhället är till för, att dela med sig!



3 2008-04-06 @ 20:31:26
Länka inläggetBloglovin'




Madde

jag skulle vilja ha reda på vart man får tag på grejerna! :)



Maddizen@hotmail.com


2008-12-02 @ 13:15:23
URL: http://maddiee.webblogg.se/

Madde

Maddizen@hotmail.com



SKREV FEL MAILADRESS!


2008-12-03 @ 22:35:23
URL: http://maddiee.webblogg.se/

Sara

Hej jag fattar inte hur man laddar ner häftiga nya saker skulle du kunna hjälpa mig? Tack i förhand


2010-08-18 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: