Lite bilder från min födelsedag
Här har jag slängt ihop tre bilder från min födelsedag den 9:e april. Både tårta och mina presenter.

image34
Den här mumsiga blåbärstårtan kom brorsan hem med.
image35
Jag får alltid massa söta saker när jag fyller år, det här året var inget undantag. Jag älskar Nici och fick ett mjukt pennskrin i form av Jolly Mäh, en "badanka", två doftödlor, en guldfärgad spargris, två tidningar, tre filmer, två böcker, en kattreflex, och en paket med muffinsmix.
image36
Så här det alltså ut, utanför mitt rum där jag bor, på vinden. Det är bara att sätta upp gipsskivor som saknas, spackla, slipa, sätta upp väv, måla, lägga in golv, sätta dit lister och sen är det klart. Synd bara att vi aldrig har tid. Borde kanske maila Äntligen Hemma. Kylskåpet till vänster är alltså min stora present.


4 2008-04-16 @ 14:52:38
Länka inläggetBloglovin'




Nisse2ears

Den muffinsboken ser yummig ut! =)


2008-10-17 @ 21:08:26

Lotta

Det är den, i alla fall recepten. ;)


2008-10-17 @ 22:19:49
URL: http://deliquate.blogg.se/dollhouse

Anna

Är Devils Backbone bra?


2008-12-04 @ 13:34:43

Lotta

Ja, det är en av mina favoriter - Guillermo del Toro är bäst! Han har bland annat skrivit och regisserat Hellboy-filmerna och Pan's Labyrinth.


2008-12-05 @ 22:40:27
URL: http://deliquate.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: