Något jag använder ganska ofta

Jag tänker nu erbjuda dom som är intresserade att ladda ner den här tomten, som är en exklusiv download för The Dollhouse. Jag har jobbat ganska mycket med den och för att så många som möjligt ska kunna ladda ner den så har jag gjort två versioner. Originalet med många fina möbler och saker jag laddat ner och använder ofta och den Utan Nerladdningar, som inte innehåller annat än det man får med spelet. För att allt ska funka med Originalet så behöver du, precis som jag, ha alla expansions och prylpaket. Har du inte det så är det Utan Nerladdningar du ska ladda ner om du vill ha mitt "Centrum" som det är. Klicka på bilden för att se alla bilderna.

Info om Centrum:
På det här lilla området har jag fått plats med en kyrka (där man kan gifta sig), en restaurang/dansställe, pub/country club (med innomhuspool) och ett litet affärsannex med en livsmedelsbutik, en Gameshop och H&M.
Målet var att få ett Downtown där man kan göra det mesta utan att behöva köra runt till en massa olika ställen. Om man bortser från en djuraffär så är det här den enda allmänna tomten i mitt kvarter.


Ladda ner Originalet (ink downloads, kräver alla expansions)
Ladda ner Utan Nerladdningar

Skriv gärna vad ni tyckte efter att ni spelat.



1 2008-04-03 @ 23:41:03
Länka inläggetBloglovin'




Sara

Tomter med allt möjligt är bäst så man slipper åka mellan ;)


2008-04-04 @ 15:21:08
URL: http://saraotto.se

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: