Livet i Lägenhet är här
Det här fanns i brevlådan i dag och nu ska jag installera det. Har prickat av allt som står på listan och har inget speciellt jag behöver göra mer idag så det är fritt fram att spela. Lägger självklart ut bilder från spelet så fort jag kan.

Det ni ser i fönstret bakom spelet är mitt nybyggda myggnät som jag snickrat ihop själv: se hur jag gjorde här.


1 2008-08-27 @ 17:09:09
Länka inläggetBloglovin'




Sandra

orättvist ;o lägg ut massa bilder idag, så jag blir övertygad om att köpa det xD är lite tveksam....


2008-08-27 @ 20:31:13
URL: http://s

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: