Nu är det bara 2 veckor kvar
Jag tycker ärligt talat inte att det kommit ut särskilt många nyheter sen sist, och jag har inte hunnit spela eller ladda ner något så det är därför det varit lite tomt här på bloggen.

Om två veckor kommer Livet i Lägenhet och det är bara 4 månader kvar av året och snart är det dags för The Sims 3... frågar ni mig så tycker jag det går för fort. De får gärna lägga ner ett par månader till på The Sims 3 så att det blir så bra som möjligt än att släppa ett spel fullt med buggar i början av 2009. Jag hoppas verkligen inte att EA och alla andra simssidor släpper The sims 2 och bara fokuserar på 3:an. The sims 2 är ju trots allt mycket mer "oändligt" är The Sims 1 någonsin var.


Är det bara jag eller är det inte lite många bilder från lekplatser, har EAxis tappat stinget - kan de inte hitta på lite mer udda och roliga bilder än så här?

0 2008-08-14 @ 00:39:04
Länka inläggetBloglovin'




Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: