Nya bilder från The Sims 3

I och med spelmässan GC 2008 så har The Sims 3 visats upp och många fans har tagit bilder. Jag ser verkligen fram emot The Sims 3 nu och har mot bättre vetande också bokat Samlarutgåvan - där försvann en stor del av årets skatteåterbäring. Ha ha.

Här är några av sidorna:
- Sim World
- Sim Forum
- TheSims.de
- Sims2 fans



1 2008-08-22 @ 01:15:15
Länka inläggetBloglovin'




Cea

Jag längtar verkligen tills thesims3 kommer ut så att man kan nörda igenom hela spelet och se skillnadena. Men jag är inte så inponerad av möblerna, eller kläderna för den delen, men man får väl hoppas på nedladdnings-stuff ;)


2008-08-22 @ 19:20:51
URL: http://thesimstwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: