Långt vågigt hår till din man
I nya The Sims Store så kan man köpa ett par helt nya frisyrer (fast kan man inte det så finns de att ladda ner gratis på MATY). Fast en del av de där kvinnliga frisyrerna ser hemska ut på simarna då de gör att simmen får en så kallad Fivehead, en extra stor panna. Men HIM666 kom på att en av de frisyrerna passar mycket bättre på de manliga simmarna och konverterande den. Det är nu en av mina favoritfrisyrer i spelet. Ladda ner den här!


1 2008-07-10 @ 18:22:44
Länka inläggetBloglovin'




LAJSA.NET

Tusen tack :)

Jag får bloggkolla & länka din sida så jag inte glömmer bort den :)


2008-07-15 @ 22:26:54
URL: http://lajsa.net

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: