Bilder från IKEA prylpaket
Nu har jag spelat lite och trots att det var rätt så många saker från IKEA med så kändes det lite lite - inte så konstigt med tanke på hur stort IKEA egentligen är. Fast jag tycker de kunde gjort lite mer till det här prylpaketet. Nedan kan ni se några bilder jag tog när jag spelade. Mysigt eller hur?!

Nyligen släppte EA en trailer för IP, lite sent dock. Här är den, bara att välja vilken kvalitet ni vill se den i: Låg (3.3 Mb) - Med (14 Mb) - Hög (26 Mb).


0 2008-06-25 @ 23:21:27
Länka inläggetBloglovin'




Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: