Livet i Lägenhet
Inte världens bästa översättning av Apartment Life då den inte passar in i de tidigare titlarna som slutar på antingen -liv eller -runt. Fast Fritid stack ju också ut från mängden i och för sig. Flera sidor har fått vara med på en förhandvisning av LiL och massor med bilder, filmer och info om det har kommit ut. Vi får se om jag översätter lite av det senare. Är din engelska på topp eller bara vill se fler bilder från spelet så kan du kolla in The Sims Resource förhandstitt.

En sak vi fått reda på är vad det "övernaturliga inslaget" kommer bli. Häxor! Goda, Neutrala och Onda häxor. Sen kommer det finnas lekplatser, inbyggda garderober och för er som inte har Djurliv så kommer ni ändå få möjlighet att ha en hund (som kommer att vara ungefär som marsvinet fast i en liten hage, men ändå...) Jag hoppas verkligen att Livet i Lägenhet inte är alltför SecuROM-infekterat så att jag kan skaffa det utan att det förstör min dator.


0 2008-06-04 @ 22:21:49
Länka inläggetBloglovin'




Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: