Simpiraterna: Gratis till er alla!

Enligt EA så ska allt som fans gör till spelet vara gratis, trots det så finns det fullt med sidor på nätet som tjänar pengar/tar emot donationer för sina eller deras användares kreationer. Det tycker jag - och många andra, är fel, men vad ska man som simsspelare göra?! När EA inte ens vill göra något för att få slut på det hela? Jo, man kan göra som Paysites Must be Destroyed, de modiga och respektingivande piraterna. De har de flesta intressanta sidors betalinnehåll på sin sida. Hår, kläder, prylar och mycket mer som vi fattiga simmare utan kreditkort inte kunnat drömma om att få tag på innan. Så leta upp den sida du vill hämta hem något speciellt från och kolla sedan här om just den filen finns att ladda ner helt gratis.





0 2008-06-08 @ 17:36:57
Länka inläggetBloglovin'




Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: