Än är inte slutet här
Först och främst har vi prylpaketet Kök & Badrum som kommer den 17:e April, sen har vi det spännande - ännu ej utannonserade prylpaketet IKEA stuff. Nu tror man kanske att det är allt vi kommer att få innan The Sims 3 släpps och The Sims 2 hamnar i samma fack som The Sims 1. MEN nu går det rykten om att det kommer ännu ett Expansionpaket. Nummer åtta för att vara mer exakt. Vad det kommer att handla om eller om det ens är sant återstår att se, men jag hoppas verkligen att det är mer än bara ett rykte och inte något missförstånd.


1 2008-03-27 @ 21:13:26
Länka inläggetBloglovin'




Sara

Jag har "bara" Året Runt och Djurliv. Året Runt är så jävla kul och Djurliv är lite jobbigt med alla olydiga djur, men jag gillar ullråttan och stora akvariumet :)


2008-04-04 @ 15:22:53
URL: http://saraotto.se

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: