Sims 3 VIP

Idag när jag kollade min inkorg så låg det ett mail från Simsteamet och väntade. Visserligen gav det ingen ny info om spelet, men en liten förhandstitt på en ny bild som snart kommer ut på Sims 3-sidan fick man. Här kan du se hela bilden.

Sen kan man ladda ner en ny bil till The Sims 2. Ford Escape Hybrid är en riktigt snygg stadsjeep som passar den sim som gillar ordentliga bilar men inte vill vara en alltför stor belastning på miljön.
Gå hit för att hämta din nya bil.
Ford Escape Hybrid

1 2008-05-23 @ 18:21:01
Länka inläggetBloglovin'




Mikaela w

jag har sims 3 :G


2009-06-08 @ 20:30:29
URL: http://mikaelawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: