Unika simmar
Jag har tydligen glömt att tipsa om en av mina favoritsidor för nedladdning av simmar, LL30 Sims.

Där kan man ladda ner allt från kattsimmar till figurer från Star Trek och helt vanliga (men oerhört snygga och välgjorda) simmar. Inte den mest lättnavigerade sidan, men det är egentligen bara att klicka på flikarna längst upp och sedan klicka på namnen under "My Sims". Man får både information om simmen, bild och så kan man se vilka CCs som kommer med simmen.

Här är några av mina favoriter (från vänster till höger):

Linus-Sims:
Lucia
Catherine of Aragorn
Stripe Troii
Misty-Sims:
Nella Greaves
Akiba



0 2008-09-01 @ 15:19:23
Länka inläggetBloglovin'




Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: