Allt blev plötsligt lite bättre

Där försvann 1600 kronor från kontot. Det kommer att ta en evighet innan jag har råd med en ny systemkamera (Nikon D300), men nu har min gamla dator blivit lite bättre i alla fall. Jag har som ni nog förstår skaffat ett nytt grafikkort till min speldator. Eftersom jag alltid haft problem med Nvidia-kort så blev det ett ATI Radeon HD 4850 512MB. Vilket kommer att göra det roligare att spela både The Sims 2 och The Sims 3 i framtiden. Det var extremt lätt att installera det i datorn också, bara att trycka och koppla fast. Men för säkerhetsskull så fick brorsan ta sig en titt innan jag satte igång datorn. Nu kan jag koppla in datorn till min HDTV också - har en HDMI-sladd som ligger och skräpar...



2 2009-01-21 @ 21:45:14
Länka inläggetBloglovin'




Micka

snygg blogg :D

schyst tema.


2009-01-21 @ 22:14:56
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Madde

Tack så mycket! Jag fotar med nikon D40 en nybörjar kamera eller vad man ska säga :)


2009-01-25 @ 09:36:56
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: