Elegant sovrumsset
Eftersom jag gillar klassiska eller gamla möbler så tycker jag verkligen om Holy Simolys sovrumsset "La Boheme". Den finns i olika färger och sängen finns i både trä och järn.

Ladda ner "La Boheme" här.

2 2009-01-09 @ 20:44:47
Länka inläggetBloglovin'




maria

hur laddar man upp den i själva sims2 spelet? :)


2009-01-19 @ 18:33:41

The Dollhouse

Svar: När du har unzippat zip-filerna så lägger du PACKAGE-filerna i downloads-mappen (som brukar finnas här: Mina dokument/EA games/The Sims 2/Downloads)



Det är det enda du behöver göra för att få med sakerna i spelet. Skriv gärna igen om du stöter på några fler problem.


2009-01-21 @ 21:29:10
URL: http://deliquate.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: