Ryktet går om The Sims 3
På flera sidor så sägs det nu att releasedatumet för The Sims kanske kommer att flyttas fram. Det har spekulerats om att det inte skulle  släppas förrän Mars eller ännu värre Juni! Hoppas att vi inte får vänta så länge på spelet. En månad till visst okej om de vill fixa buggar osv, men längre än så vill och kan vi inte vänta.

Den 3:e Februari så kommer EA att meddela oss om hur det ligger till.

Som tur är så har jag The Sims 2 att fördriva tiden med.

Bilden ovan visar hur det ser ut på mitt skrivbord just nu - den stora musmattan var en av vinsterna i fansite-tävlingen.

Källa: Eurogamer.com, Snootysims & Spong.com.


7 2009-01-27 @ 02:53:15
Länka inläggetBloglovin'




Therese

ååh nej! Jag vill ha de nu nu nu, blir ju ledsen i ögat om de flyttas fram :(


2009-01-27 @ 03:25:11
URL: http://therrann.blogg.se/

Elsa

På snootysims står det 51 dagar!

Usch, jag som har gått omkring och väntat...


2009-01-27 @ 11:58:39

Cindy

De har ju skrivit på snootysims att det troligen bara är ett rykte nu.


2009-01-27 @ 15:50:30

Lotta

Svar: Det är snarare så att ryktet om försening är sant. Den 3:e Februari kommer EA att avslöja hur länge vi får vänta på spelet. Det kan bli allt från 1-4 månader.


2009-01-27 @ 21:05:42
URL: http://deliquate.blogg.se/

SaraOtto

Vi får nog vänta, men förhoppningsvis bara en stund :) Jag längtar!


2009-01-29 @ 20:51:10
URL: http://saraotto.se

Simsfan

<B>Ja men man vill väl hellre ha ett buggfritt spel, så jag tycker vi har tid att vänta! The Sims 2 är ju så buggig det typ kan bli.



http://simsbloggen.blogg.se


2009-02-01 @ 14:33:05
URL: http://simsbloggen.blogg.se/

Mathilda

Kan du hur Sims 2 fungerar på PS2? Det är nämligen så att jag har köpt Djurliv på PS2, och min sims och hund i spelet har "fastnat" i ett kommando, och det går inte få "loss" de. I PC spelet finns det ju olika saker man kan göra för att få loss de, exempel "moveobjekt" och sådant, men jag har inte någon aning om hur man ska bära sig åt för att få loss de i PS2. De har då som sagt fastnat i ett kommando med varandra, som inte går att avbryta. Jag har försökt att få de till att göra andra saker, men det fungerar helt enkelt inte. Så jag är alltså helt fast nu och kan inte göra någonting. Nu undrar jag om du har någon aning om vad jag kan göra för att få loss de igen?



Tacksam för svar i mejl! :)


2009-07-20 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: