The Sims 2, The Sims 3 & The Dollhouse 3:a
Är det bara jag som tycker att Simmarna i 3:an ser för plastiga ut i kontrast till den vackra miljön?

Nu är det inte långt kvar tills vi kan börja spela The Sims 3, men jag tycker att det är bra att 2:an och 3:an är så olika varandra - på så sätt känns de mer som två olika spel istället för att 3:an skulle vara en ersättare. Jag personligen gillar att jag måste ta hand om mina simmars behov hela tiden, så det blir väl att jag sitter och spelar båda spelen framöver. Konstigt att man har tid med  något annat alls. Jag har glömt att lägga ut bilder från Herrgård & Trädgård så det kommer jag försöka hinna med idag.

En rolig nyhet är att The Dollhouse kom 3:a i fansite-tävlingenTheSims2.se! Tack alla ni som röstade - jag ska se till att bloggen uppdateras lite oftare speciellt för er skull!

2 2009-01-08 @ 17:55:42
Länka inläggetBloglovin'




Emma B.

Jag håller med! Det ser ganska plastigt ut...


2009-01-08 @ 22:17:10
URL: http://scarfff.blogspot.com

Yuzuki

Instämmer fullständigt.


2010-02-14 @ 13:02:38
URL: http://angelmoonsims.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: