Nu är det dags att spela!
Nu har jag spelet i min hand och ska precis installera det. Fast innan jag ger mig in i 3:an så tänkte jag lägga ut lite bilder på själva boxen och dess innehåll.
Så här ser alltså själva boxen ut.
Plus baksidan av boxen.
Precis vad som utlovades. The Sims 3, ett fint 2GB USB-minne med tillhörande karbinhake och klistermärken.
Inuti själva boxen hittar man Primas guide med speltips, kod till nerladdningsbar sportbil, info om de 75 SEK man får att shoppa för online med, lapp med huvudkommandon i spelet och instruktionshäftet.
Slänger med en sista bild. Lite kul då jag stod och väntade vid just brevlådan när brevbäraren kom och fick på så sätt det stora paketet från webhallen direkt i handen - hade nog varit svårt att trycka ner det i vår brevlåda då det var ganska tjockt.

Nu sticker jag iväg och spelar - ska försöka fixa lite bilder också. ;) När jag kommer tillbaka är osäkert, men lägg gärna till mig som vän på thesims3.com under tiden - heter Deliquate.

3 2009-06-03 @ 14:21:45
Länka inläggetBloglovin'




Irma

haha jag fick också hem collectors idag :D


2009-06-03 @ 19:35:59
URL: http://imso.blogg.se/

Lotta

Svar: Har du hunnit spela något? Testa att göra en video, det är extremt mycket enklare än i The Sims 2.



Kram


2009-06-04 @ 18:12:20
URL: http://deliquate.blogg.se/

becx

Hej! jag undrar om du skulle kunna lägga upp lite koder och tips från det där häftet (a) kram


2010-01-05 @ 16:07:26

Kommentera inlägget här

Jag vill gärna ha tips på downloads, nyheter och annat intressant. Jag älskar även att läsa och svara på kommentarerna jag får så skriv så mycket du vill och orkar. ;) Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: